Noile trasee RATC – propunere – partea IX

tramvai 2Continuare din partea VIII – propunerile mele pentru trasee noi ale RATC. Incerc, ca de obicei, sa ma suprapun cat pot pe actualele sau fostele trasee, cu care e obisnuita lumea si sa modific doar ce e strict necesar (cu toate ca majoritatea propunerilor sunt noutati).

Sa continui cu traseele care traverseaza orasul de la un capat la celalalt, mai precis cu cele care au un capat in zona de nord a orasului, adica chiar cele foarte nordice : Palazu Mare si Mamaia.

Prima data „capatul” nordic Palazu Mare, zona de unde pleaca spre Centru autobuzele propuse 31, 32 si 33 (in partea IV).

Traseele propuse care ar pleca din acest capat pana intr-alt capat sunt 61, 65, si 70, fiecare detaliate deja anterior, pentru ca, asa cum mai spuneam, aceste trasee extra-long de la un capat la altul al orasului au fost deja detaliate incepand cu capetele din sud si vest iar acum ajungem in „celalalt capat” al traseului. De aceea pentru fiecare voi face acum doar o scurta reamintire.

Traseul 61 (a fost detaliat deja in partea V)

61

Este bazat pe propusul 49 extins in ambele capete pana la Poarta 6 si pana in Palazu Mare. Trece prin zonele Far, Gara, Casa de Cultura, Inel II, Halta Traian si pe varianta Aurel Vlaicu. O combinatie de 33, 49 si 2 (propuse, nu actuale).

Traseul 65 (a fost detaliat deja tot in partea V)

65

Este o combinatie intre propusele 32 si 4, avand capetele in Palazu Mare si giratoriul de la Praktiker/Veterani, cu trecere prin zonele Tomis Nord, Tomis III, Dacia, Trocadero, Casa de Cultura, Gara si Far.

Traseul 70 (a fost detaliat deja in partea VI)

70

Este o combinatie intre propusele 31, 52 si 6, cu capete in Palazu Mare respectiv Viile Noi si cu trecere prin zonele Badea Cartan, Galeriile Soveja, Inel 1, Trocadero, Casa de Cultura, Gara, Far, Caraiman si Anda.

–––––––––––––––––––––––-

Acum capatul nordic Mamaia, mai exact zona cluburilor Fratelli/Ego etc spre limita cu campinguri, zona de unde pleaca spre Centru autobuzul propus 40 (in partea IV).

Traseele propuse care ar pleca din acest capat pana intr-alt capat sunt 64, 73 si 104, fiecare detaliate deja anterior. Voi face acum tot cate o scurta reamintire.

Traseul 64 (a fost detaliat deja in partea V)

64

O combinatie intre traseul propus 4 si actualele 101 si 102, prelungite pana in Mamaia. Leaga Mamaia de cel mai sudic capat al orasului, zona Praktiker/Veterani, cu trecere pe la Campus, printre Badea Cartan si Tomis Nord, apoi pe Soveja, Dezrobirii si Cumpenei pana la CET, cu continuare pe Aurel Vlaicu pe la Doraly spre Praktiker.

Traseul 73 (a fost detaliat deja in partea VII)

73

O combinatie intre propusele 40 si 45/48, cu capete in Mamaia si Palas, cu trecere prin Faleza Nord, Universitate, pe Bd Mamaia pana la Cinema Republica, Gara si pe IC Bratianu spre Palas.

Traseul 104 (a fost detaliat deja in partea V)

104

Propusul 104 este bazat pe fostul tramvai 104, prelungit pe traseul actualului 100 pana la capatul Mamaiei. Are capete in Mamaia si Faleza Sud, cu trecere pe la Campus, Dacia, Casa de Cultura, Gara si Far/Abator.

Cam acestea ar fi traseele care pleaca din zonele extrem-nordice Palazu Mare si Mamaia spre alte capete : 61, 64, 65, 70, 73 si 104, in total 6 autobuze. Sunt autobuze deja detaliate, nu sunt unele noi. Urmeaza cele care pleaca din celelalte capete din nordul orasului, Tomis Nord si Faleza Nord, in partea X.

Acest articol a fost publicat în Autobuze și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu