Noile trasee RATC – propunere – partea X

tramvai 3Continuare din partea IX – propunerile mele pentru trasee noi ale RATC. Incerc, ca de obicei, sa ma suprapun cat pot pe actualele sau fostele trasee, cu care e obisnuita lumea si sa modific doar ce e strict necesar (cu toate ca majoritatea propunerilor sunt noutati).

Sa continui cu traseele care traverseaza orasul de la un capat la celalalt, mai precis cu cele care au un capat tot in zona de nord a orasului, in Tomis Nord si Faleza Nord.

Prima data „capatul” nordic Tomis Nord, inclusiv zona Campus-Sat Vacanta, zona de unde pleaca spre Centru autobuzele propuse 37, 42, 43 (in partea IV).

Traseele propuse care ar pleca din acest capat pana intr-alt capat sunt 66, 68, 72, 74, 75 si 100,  fiecare detaliate deja anterior, pentru ca, asa cum mai spuneam, aceste trasee extra-long de la un capat la altul al orasului au fost deja detaliate incepand cu capetele din sud si vest iar acum ajungem in „celalalt capat” al traseului. De aceea pentru fiecare voi face acum doar o scurta reamintire. In plus fata de cele mentionate mai sunt si alte trasee care trec prin acest capat nordic dar ele continua pana mai in nord, in Palazu Mare si Mamaia : 64, 65 si 104, care au fost detaliate in partea IX.

Traseul 66 (a fost detaliat deja in partea VI)

66

Este o combinatie intre traseul propus 5 si traseele actuale 100 si 43. Trece prin zonele Km 5, Km 4-5, Far, Gara, Casa de Cultura, Trocadero, Dacia, Tomis III, si Tomis Nord cu bucla pe Cismelei, Dispensarului, Lapusneanu si Sucevei.

Traseul 68 (a fost detaliat deja tot in partea VI)

68

Este tot o legatura intre Tomis Nord si Km 5 dar pe varianta Aurel Vlaicu, nu pe la Gara. O combinatie intre traseul propus 5 si actualul 1, cu trecere prin zonele Campus, Tomis Nord, Maritimo, Metro I, Real-Baumax, pod IPMC, CET, Anda, Km 4-5, Km 5.

Traseul 72 (a fost detaliat deja in partea VII)

72

O combinatie intre traseele propuse 101 si 43 cu trecere prin zonele Tomis Nord (cu bucla pe Cismelei, Ciresica si Dobrila Eugeniu), Boema, Dacia, Tomis I, Tomis II, Centru, Gara, Far, Caraiman, Anda, CET, Zona Industriala.

Traseul 74 (a fost detaliat deja in partea VII)

74

O combinatie intre traseele propuse 45, 46, 42 si 43 cu trecere prin zonele Palas, Bratianu, Pod Butelii, IL Caragiale, Casa de Cultura, Capitol, Tomis I, Tomis II, Stadion, Tomis III, Adamclisi, Dobrila Eugeniu si bucla pe la Campus pe Dispensarului, Lapusneanu, Aurel Vlaicu si iar Dispensarului inapoi in Tomis Nord.

Traseul 75 (a fost detaliat deja tot in partea VII)

75

Autobuzul 75 inseamna o legatura intre Palas (partea de sud a cartierului) si Campus, o combinatie intre traseele propuse 45 si 68, cu trecere pe la Maritimo, Metro I, Real-Baumax si Pod IPMC.

–––––––––––––––––––––––-

Acum capatul nordic Faleza Nord, zona de unde pleaca spre Centru autobuzele propuse 38 si 39  (detaliate in partea IV).

Traseele propuse care ar pleca din acest capat pana intr-alt capat sunt 69, 71 si 102, fiecare detaliate deja anterior, pentru ca, asa cum mai spuneam, aceste trasee extra-long de la un capat la altul al orasului au fost deja detaliate incepand cu capetele din sud si vest iar acum ajungem in „celalalt capat” al traseului. De aceea pentru fiecare voi face acum doar o scurta reamintire. In plus fata de cele mentionate mai e un alt traseu care trece prin acest capat nordic dar el continua pana mai in nord, in Mamaia : 73, care a fost detaliat in partea IX.

Traseul 69 (a fost detaliat deja in partea VI)

69

O combinatie intre traseele propuse 6 si 38 cu trecere pe la Gara. Leaga cartierul Delfinariu de Viile Noi, cu trecere prin Piata Chiliei, Tomis II, Spitalul Judetean, Tomis I, Casa de Cultura. Gara, Far, Caraiman si Anda.

Traseul 71 (a fost detaliat deja in partea VI)

71

O combinatie intre traseele propuse 7 si 39 cu trecere pe la Gara. Leaga cartierele Faleza Nord si Medeea, cu trecere prin Tomis II, Tomis I, Casa de Cultura, Gara, IC Bratianu si Podul de Butelii.

Traseul 102 (a fost detaliat deja in partea VII)

102

Propusul 102 este bazat pe actualul 102, cu o mica deviatie prin cartierul Delfinariu, adica face aceeasi bucla pe Zorelelor, Pescarilor si Unirii ca si autobuzele propuse 38 si 69. Leaga cartierul Delfinariu de Zona Industriala, cu trecere prin Tomis III, Inel I, Inel II si pe la Podul de Butelii.

Cam acestea ar fi traseele care pleaca din zonele nordice Tomis Nord si Faleza Nord spre alte capete : 66, 68, 72, 74, 75, 100, 69, 71 si 102, in total 9 autobuze. Sunt autobuze deja detaliate, nu sunt unele noi.

Acestea sunt toate autobuzele urbane regulate care ar circula in Constanta, o parte spre Centru, o parte dintr-un capat in altul al orasului, in total 41 de trasee. Urmeaza in partea XI un alt fel de trasee dar tot urbane.

Acest articol a fost publicat în Autobuze și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s