Guvernul a adoptat legea gratierii si a modificat codurile penale prin ordonanta de urgenta !

Cand scriam si eu linistit un articol pe blog, pac !, primesc o stire pe Biziday :

Guvernul a adoptat legea gratierii si a modificat codurile penale prin ordonanta de urgenta !

Acum, la ora 10 seara !!!

Sincer sunt inca un pic socat !

Adica dupa atatea proteste, atatea zeci de mii de oameni in strada, atatea avize negative din toate partile, atatea… atatea… si ce faca astia ?

Adopta legea gratierii si modifica codurile penale ! Prin ordonanta de urgenta !!!

Ca e PSD, PNL sau USR, indiferent cine sunt, ca eu nu fac politica, dar cat de nesimtit sa fii mah ? Chiar asa ? Chiar fara nici un pic de rusine ? Cu atata tupeu ? Chiar in halul asta isi bat joc de noi ?

protest-bucuresti

Oare imaginile astea nu au avut nici un efect ?

Bah da’ chiar in halul asta ? Ce-i asta, dictatura ? Chiar asa handicapat sa fii ? Chiar va bateti joc de noi ? Chiar ne credeti prosti ?

Scuzati limbajul dar chiar nu ma mai pot abtine.

Pai va zic eu : imaginea de mai sus e o nimica toata. Maine o sa fie de zece ori mai multi in strada !!!

Eu, daca e nevoie imi iau liber de la serviciu.

Cei care au organizat data trecuta protestul : sper sa va miscati repede si sa ne vedem la Prefectura. Dar cred ca indiferent ca se anunta sau nu pe Facebook cred ca toata lumea o sa fie acolo.

Fu****-n gat de nenorociti !!!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu