Sucursale, agentii si ATM-uri Bancpost in Constanta (2016)

simplicitypedia mini economie

Bancpost si-a inceput activitatea in Romania in 1991, fiind initial o banca de stat. Actionarul majoritar este Eurobank Ergasias SA din Grecia incepand cu 2003 (cunoscut si ca EFG).

bancpostIn Constanta Bancpost este prezenta prin 4 sucursale si agentii si prin 7 bancomate :

  • sucursale si agentii
    • sucursala Constanta (Str. Bogdan Voda 2, vis-a-vis de Spitalul Militar)
    • agentia BIG (Bd. IC Bratianu 186, zona Pod Butelii, vis-a-vis de Cora)
    • agentia Casa de Cultura (Bd. 1 Decembrie 1918 nr 43, vis-a-vis de Balada)
    • agentia Soveja (Bd. Tomis 281, zona Tomis III, in diagonala cu Posta Tomis III)
  • ATM-uri (in plus fata de cele instalate in sucursalele si agentiile de mai sus)
    • Sos. Mangaliei 70 (Complex Abator, la magazinul Gepeto)
    • Piata Victoriei 1 (in incinta Garii CFR)
    • Bd. Tomis 97 (langa Posta Mare, langa sucursala inchisa, la J’info Tours)
  • sucursale si agentii inchise (desfiintate sau mutate):
    • agentia City Park (Bd. Al. Lapusneanu 116C, zona Tomis III, in City Park Mall)
    • agentia Viile Noi (Bd. Aurel Vlaicu 99, zona CET, vis-a-vis de Liceul Auto)
    • sucursala Tomis (Bd. Tomis 97, langa Posta Mare)
    • agentia Dacia (Bd. Tomis 235, langa Billa)
    • agentia Delavrancea (Str. Soveja 106, zona Inel I, vis-a-vis de Eden)

Si localizarea acestora pe harta orasului (cu rosu sucursalele/agentiile, cu galben ATM-urile si cu gri unitatile desfiintate):

Acest articol a fost publicat în Servicii și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Sucursale, agentii si ATM-uri Bancpost in Constanta (2016)

  1. childagain spune:

    Cele mai proaste servicii, un dezinteres total fata de client, favorizand birocratia in schimbul interesului clientului. Ca sa precizez, trebuie sa spun ca m-am dus acum o saptamana sa deschid un cont pentru o asociatie nonprofit, si am specificat ca era urgent, intrucat aveam nevoie de numarul de cont rapid, pentru a incepe sa primesc redirectionarea celor 2% din impozitul pe venit pana pe 25/05/16. Mi s-au luat documentele pe care le aveam, si mi s-a spus sa astept sa fiu sunata. Peste doua zile, m-am gandit sa intreb totusi care era stadiul lucrurilor. Noroc ca am facut asta, pentru ca abia atunci, prin amabilitatea unei consultante care i-a sunat pe colegii dumneai din sucursala, am aflat ca mai aveam nevoie de doua documente, dintre care unul, in mod sigur, nu il puteam obtine in acea zi.
    In primul rand, nu mi s-a dat de la inceput lista cu documentele necesare, apoi, nici macar dupa ce le-am depus pe cele pe care le aveam si am specificat ca era urgent, nu s-au gandit, din respect pentru ineresul clientului, sa ma sune imeiat sa imi spuna ce imi mai trebuia. Daca nu ma duceam eu sa intreb, sunt convinsa ca nici nu m-ar fi sunat, decat cine stie cand.
    Apoi, unul dintre documentele cerute – certificatul de grefa – este o dovada de ignoranta crasa din partea departamentului juriidc al acestei banci de nivel submarin. Nu este doar parerea mea, ci si a finctionarei de la judecatorie care se ocupa de asociatii. Acest certificat reprezinta, de fapt, un fel de adeveronta ca procesul a avut loc, si ce sentinta s-a dat, dar in masura in care eu aveam deja hotararea judecatoreasca de infiintare, solicitarea lui reprezinta doar o dovada ca in departamentul juridica al acestei banci se afla capete patrate, care nu isi dau macar silinta sa gandeasca logic.
    In concluzie, nu am putu avea contul nici dupa 4-5 zile, in conditiile in care eu specificasem ca era urgent. Acest lucru, dupa parerea mea, reprezinta o dauna adusa interesului clientului, pentru ca banca m-a determinat sa pierd 4-5 zile in care as fi putut primi redirectionari de 2% din impozit. Singur acest motiv ar fi fost suficient pentru a le intenta un proces de neprofesionalism si neglijenta crasa a interesului clientului – daca as fi avut timp si nervi pentru asa ceva.
    M-am gandit sa fac macar o reclamatie oficiala, dar iarasi, fiind Romania, m-am gandit ca s-ar fi putut sa o foloseasca pe post de hartie de toaleta.

    Doar asa, ca informatie, pot spune ca m-am dus dupa aceea la Banca Transilvaia, unde, pe baza documentelor pe care le aveam, si care erau suficiente, am obtinut contul in aceeasi zi – in lei si euro.

    Asadar, pot spune ca recomand cu caldura aceasta banca tuturor celor care au de pierdut timp, nervi, si de ce nu, chiar bani – daca se afla intr-o situatie ca a mea;

Lasă un răspuns

